fbpx

Suntem o agentie de recrutare ce ne adresam atat angajatorilor cat si angajatilor - EBC HR - People who leave a mark

mobile
22 Jul

Cum să te faci remarcat la locul de muncă încă din primul an

Primele luni la un nou loc de muncă vin uneori cu mici dificultăți pentru care este posibil să nu te fi pregătit. De la învățarea numelor colegilor și până la a te obișnui cu o nouă rutină, există o mulțime lucruri care îți solicită atenția pe lângă atribuțiile jobului în sine.

Luând în considerare faptul că la un loc de muncă nu este suficient să fii doar profesionist, ci și un bun coleg, care se integrează în echipă și aderă la cultura organizațională a companiei – cum vei reuși ca până la finalul anului să ieși în evidență prin reușitele tale? Mai jos, specialiștii EBC îți oferă 5 soluții cheie care te vor ajuta să îți atingi obiectivele.

Continuă să înveți

Pe parcursul procesului de recrutare, cu siguranță ai învățat foarte multe despre companie – iar faptul că ai obținut slujba, nu este un semn că ar trebui să te oprești. O înțelegere clară a noii organizații din care faci parte este un punct de pornire esențial pentru a deveni un angajat remarcabil. Lucrează alături de oamenii cu experiență, cu cei de la care ai foarte multe informații de absorbit și care pot influența viitorul tău profesional!

Extinde-ţi reţeaua profesională

Networking-ul este o activitate pe care trebuie să o consideri partea a job-ului. Familiarizarea cu noii colegi te va ajuta să acumulezi cât mai multe cunoştinţe într-un timp mai scurt și să devii o figură familiară în cadrul companiei. Mai mult, ca să te poți face remarcat, trebuie să devii vizibil și pe plan extern. Începe prin a merge la evenimente de profil și conferințe. Astfel, toți cei din rețeaua ta profesională te vor asocia cu brandul, iar în timp vei deveni nu doar un ambasador al companiei ci și un leader de opiniei în domeniul în care activezi.

Găsește un mentor

Chiar dacă ești extrem de organizat şi atent, a ține evidența tuturor lucrurilor care vizează noua poziție, dar și a obiectivelor tale pe termen lung, poate fi dificil uneori. Un mentor te va ghida pentru a-ți îndeplini cu succes toate sarcinile, oferindu-ți în același timp consiliere pentru a avansa în carieră.

Pune întrebări

Nimeni nu se aşteaptă ca tu să ştii totul imediat, așa că nu trebuie să îți fie teamă să pui întrebări atunci când nu ești sigur de ceva. De fapt, în multe cazuri, punând întrebări pentru a clarifica anumite situații sau pentru a înţelege mai bine un proiect, demonstrezi că ești interesat şi concentrat pe sarcina primită.

Fii indispensabil

Fii persoana pe care oamenii se pot baza. Respectă termenele de predare, livrează-ți proiectele impecabil și colaborează cu colegii. Devin-o omul pe care managerii îl aleg atunci când au un proiect important și pe care îl recomandă pentru o nouă poziție atunci când are loc o promovare. Pentru a reuși toate acestea și pentru a deveni un om de încredere, cel mai important este să fii onest, atât cu tine, cât și cu ceilalți.

În plus, concentrează-te în fiecare situație pe a adăuga valoare. Obiectivul tău nu trebuie să se limiteze la a îndeplini sarcinile trasate – toată lumea poate face asta. Întreabă-te întotdeauna cum poți adăuga valoare echipei din care faci parte și companiei.

Vezi lista de noutăți