fbpx

Suntem o agentie de recrutare ce ne adresam atat angajatorilor cat si angajatilor - EBC HR - People who leave a mark

mobile
29 Apr

Ce își doresc tinerii din generația Millennials de la un angajator

Numeroase studii atestă faptul că tinerii generației Millennials sau generația Y reprezintă cea mai vocală forță de muncă în acest moment, modelând felul în care angajatorii și specialiștii în resurse umane își pregătesc strategiile de recrutare.

Ești angajator și nu știi cum să atragi și să reții în interiorul companiei tinerele talente? Specialiștii EBC îți prezintă beneficiile pe care o companie le poate oferi angajaților, determinându-i pe aceștia să devină adevărați ambasadori ai brandului și să fie eficienți la locul de muncă.

Posibilitatea de a lucra de la distanță 

Tinerii generației Millennials nu doresc să fie nevoiți să vină zilnic la birou. Ei apreciază dacă anagajatorul le oferă posibilitatea de a lucra de la distanță, indiferent dacă aceasta presupune să lucreze de acasă, dintr-o cafenea sau din altă locație. Mulți dintre aceștia nu cred că participarea fizică la locul de muncă poate influența productivitatea sau modul în care își desfășoară activitatea. Mai mult decât atât, conform studiului EY Generații Urbane, în România tinerii care lucrează în domenii precum marketing și publicitate, urmați de cei din servicii și telecomunicații, sunt cei care apreciază cel mai mult acest beneficiu.

 

Controlul asupra propriului program 

Conform studiului însă, atât în România, cât și la nivel global, angajații din generația tânără nu beneficiază de un program de lucru flexibil, deși această nevoie este evidențiată în tot mai multe interviuri de angajare la care aceștia participă. Împreună cu opțiunea de a lucra de la distanță, astăzi angajații vor să aibă parte de mai multă deschidere din partea angajatorilor, astfel încât sa nu fie nevoiți să se încadreze în orele de lucru programate. Libertatea de a-și planifica activitățile în ordinea pe care ei o consideră importantă le dă mai multă încredere și motivație pentru a fi de un real folos companiei. Așadar, angajatorii trebuie să ia în considerare dorința de flexibilitate atunci când angajează reprezentanți ai acestei generații, deoarece, conform aceluiași studiu, 52% dintre aceștia resimt creșterea numărului de ore de lucru. Recomandarea este ca angajatorii să fie mai deschiși și flexibili atunci când unul dintre angajați simte nevoia unei pauze în mijlocul zilei sau își dorește să înceapă programul mai târziu dimineața

Investiția în dezvoltarea profesională

Tot mai mulți angajatori au început să înțeleagă această nevoie pe piața muncii și investesc în astfel de programe, de la cele finanțate prin fonduri europene, până la cele plătite cu mii de euro. Reprezentanții generației Millenials vor să poată selecta programul de dezvoltare potrivit în funcție de domeniu, poziție și nevoile pe care le resimt în acel moment al carierei. În contextul actual al pieței locurilor de muncă din România, companii din diverse domenii au început să pună accent pe traininguri și să conștientizeze importanța acestora pentru a păstra talentele din interior și pentru a impulsiona angajații. Odată cu evoluția abilităților și competențelor angajaților, organizația devine mai eficientă, iar angajații sunt mult mai motivați.

Dacă în oferta de angajare le oferi tinerilor posibilitatea de a alege dintr-o gamă variată de programe de training, alături de participări la conferințe sau, de ce nu, de posibilitatea de a avea o bibliotecă la birou, șansele să îi câștigi în companie cresc considerabil.

Vezi lista de noutăți