fbpx

Suntem o agentie de recrutare ce ne adresam atat angajatorilor cat si angajatilor - EBC HR - People who leave a mark

mobile
03 Jun

Cum ar trebui să arate CV-ul tău în 2016

Una dintre principalele caracteristici ale pieței muncii în 2016 este dinamica sa, care se regăsește și în procesul de recrutare. Astfel, luând în calcul rapiditatea cu care se desfășoară acest proces în cadrul companiilor, candidații trebuie să regândească modul în care își redactează CV-ul, adaptându-se atât noului ritm, cât și noilor tehnologii.

Dacă îți dorești să atragi atenția specialiștilor încă din primele secunde printr-un CV care iese din tipare și lasă o impresie pozitivă, urmează sfaturile de mai jos.

Asigură-te că datele de contact sunt mereu actualizate 

Fii simplu și concis: recruterii sunt persoane foarte ocupate. Vei fi mult mai apreciat dacă le ușurezi munca inserând un link la adresa de email – așa vei fi doar la un click distanță. La adresa poștală este suficient dacă precizezi orașul, țara și codul poștal. De asemenea, nu uita să utilizezi link-uri active pentru profilul de LinkedIn şi orice alte conturi de socializare care pot oferi informații relevante pentru agențiile de recrutare.

Personalizează aspectul CV-ului 

În funcţie de domeniul în care dorești să te angajezi și de specializare, poți adăuga o notă personală și creativă CV-ului printr-un design mai atractiv. Dar atenție, un artist grafic poate avea mai multă libertate în personalizarea unui CV, comparativ cu un contabil. Specialiștii EBC recomandă utilizarea culorilor pentru a-l face unic și ușor de remarcat. Insă, pentru a da dovadă în continuare de profesionalism, aceștia afirmă că ar fi mai bine să folosiți culori doar pentru a marca trecerea de la o secțiune la alta, iar restul textului să fie scris cu negru. În ceea ce privește font-ul, clasicul Times New Roman începe să piardă teren în fața unor fonturi moderne precum Cambria, Calibri sau Georgia.

Atenție la ceea ce scrii în antet  

Pentru a capta atenţia specialistului în resurse umane, poți începe CV-ul cu un scurt rezumat al activității tale profesionale. Nu te limita la preluarea unor informațiile din fișa postului job-ului anterior. Pune accent pe realizările pe care le-ai avut la respectivul loc de muncă, detaliază cum te-ai implicat în realizarea activităților cheie din cadrul companiei și ce soluții ai oferit pentru a rezolva anumite probleme. Este important să creionezi o imagine de ansamblu cu privire la responsabilitățile pe care le-ai avut anterior.

Ghidează ochii cititorului 

Mediul online a schimbat modul în care sunt lecturate textele – oamenii nu mai citesc de sus în jos. Ei trec cu rapiditate de la o secțiune la alta, urmărind diferite aspecte care sunt relevante în momentul respectiv. Așadar, încearcă să-i atragi atenția prin marcarea cu bold a realizărilor tale și a elementelor cheie din CV.

Uită de secțiunea „abilități” 

Include-ți abilitățile la experiența profesională. Angajatorii vor mai mult decât o listă de competențe scrise cu liniuță. Aceștia doresc să știe cum le-ai aplicat. Excepție fac CV-urile unor candidați care aplică pentru un job care necesită calificări specifice, cum ar fi un specialist IT.

 

 

 

SEE OTHER NEWS